Fizetés
- BANKI ÁTUTALÁS
Az átutaláshoz szükséges adatok:
Kedvezményezett bankja: ERSTE BANK HUNGARY ZRT.
SWIFT kód: GIBAHUHB
Kedvezményezett neve: Ego*line s.r.o.
Kedvezményezett számlaszáma: 11600006 - 00000000 - 85446694
Kedvezményezett számlaszáma IBAN formában: HU89116000060000000085446694
Az utalásnál kérjük feltüntetni a megrendelés azonosító számát, mivel nem küldünk előszámlát! Az átutalást kérjük három munkanapon belüli határidőig teljesíteni.
- UTÁNVÉTEL
- BANKKÁRTYÁS FIZETÉS
Szolgáltató: ComGate Payments, a.s. https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
Elérhetőség:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
A rendszer figyelmeztetni fogja, hogy adja meg bankkártyájának adatait a ComGate részére.
Írja be a bankkártya számát (a számot a bankkártya elején találja), adja meg a kártya érvényességét (Expires end - a kártya elején található a bankkártya száma alatt), az utolsó lépésként adja meg CVC/CVV kódot, amit a bankkártya hátoldalán talál.
Az adatok kitöltése után kattintson a Fizetés gombra, és várja meg, amíg a fizetési folyamat átirányul az e-shop oldalára !! (Ez a folyamat nem tarthat tovább 5 percnél.)
Néhány másodperc múlva egy ingyenes, 3D Secure kóddal ellátott SMS-t kap a mobiltelefonjára. Ugyanakkor megjelenik egy online vásárlást megerősítő a képernyőn, amelybe az SMS-ben megkapott kódot írja be.
Mire való a 3D Secure? A bankkártyás fizetések még nagyobb biztonságára.
FIGYELEM ! Ha a fizetés sikertelen volt, a ComGate közvetlenül tájékoztatja Önt, és visszairányítja az webshopba, ahol a megrendelését nem kifizetett-ként fogjuk evidálni. Ha ez megtörténik, javasoljuk, hogy próbálkozzon újra a rendeléssel.
Ha a megrendelése sikeresen el lett küldve a rendszernek, azonnal regisztráljuk és feldolgozzuk.
Ha helyes e-mail címet adott meg, akkor a megrendelés kivonata az Ön megadott e-mailjébe került. Ha nem kapta meg az e-mailt, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba ITT.